Onzeker over wat
anderen ervan zien
Ik pas!

Bedankt voor uw aanvraag!

De aanvraag is goed doorgekomen en u ontvangt de sjaal zo snel mogelijk. Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken op 0800 – 022 98 98 of per mail op nlcare@coloplast.com.

5

Ontvang een cadeau!

We hebben iets voor u: een veelzijdige sjaal! Eentje die u zo aanpast naar úw situatie. Wat u ook doet. Het is een muts, (mond)masker, haarband, sjaal, polsband, hoofddoek en meer ineen! Vraag gratis aan!

Vraag aan
4

Nieuwe vergoedingswijzer

Hoe zit het met de vergoeding van uw hulpmiddelen? Waar heeft u recht op? Wij hebben de vergoedingen en afspraken van alle zorgverzekeraars op een rij gezet in onze nieuwe vergoedingswijzer. In een paar klikken ontdekt u waar u recht op heeft!

Check hoe het zit
3

U heeft zelf de controle!

Met de juiste voorbereiding voelt u zich zeker tijdens gesprekken met zorgprofessionals en neemt u zelf de regie. Uw zorgvraag staat centraal. Altijd. Op onze vernieuwde website voorzien we in heldere informatie en veel handige tips.

Ontdek meer
2

Pasklare zin of onzin?
Doe de kennistest!

Wat weet u van hulpmiddelenzorg? Test wat u weet en ontdek hoe het zit! Dat levert kennis op én pasklare antwoorden op relevante vragen. Zo regelt u makkelijker de zorg die bij u past.

Doe de kennistest
1

Passende zorg?
Met zorg geregeld!

Hulpmiddelenzorg is maatwerk. Met passend materiaal voorkomt u problemen én vergroot u de kwaliteit van leven. Het is dan ook essentieel dat u het merk en type materiaal kunt gebruiken dat past bij úw situatie. Wat voor u het juiste hulpmiddel is? Dat hangt af van uw persoonlijke situatie, uw dagelijkse bezigheden en het probleem dat u heeft. Praat erover met uw zorgprofessional.